رشادت‌ها و ایثار شهدا جبران‌شدنی نیست
رشادت‌ها و ايثار شهدا جبران‌شدني نيست
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

رشادت‌ها و ایثار شهدا جبران‌شدنی نیست

حجت الاسلام موسوي گفت: رشادت ها و ايثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس جبران شدني نيست و ما بايد ادامه دهنده راه آنان باشيم.
شناسه خبر : 31260 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در دیدار با خانواده شهیدان «ایرج و کیومرث نوروزی فر» در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم با تبریک آغاز هفته وحدت،بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر وحدت میان مسلمانان در نقاط مختلف جهان تاکید دارند و شهدای ما نیز در دوران جنگ تحملیلی از مذاهب مختلف برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی جان خود را فدا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه رشادت های شهدا قابل جبران نیست، افزود: تلاش های ما جوابگوی خون شهدا نخواهد بود و باید بیش از گذشته در راه شهدا قدم برداریم.

 

وی گفت: سر تعظیم فرو آوردن در برابر خانواده معظم شهدا و همچنین قدم برداشتن در مسیر و راه شهدا وظایف مهم همه مردم در قبال خون شهدا است.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد:اقتدار امروز جمهوری اسلامی و گسترش حکومت اسلامی در نقاط مختلف جهان به برکت خون شهدا است و اگر با الگو گرفتن از مقاومت شهدا در برابر کفر و ظلم ایستادگی کنند قطعا موفق و سربلند خواهند شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مقاومت در برابر دشمنان درس بزرگی بود که شهدا به ما داده اند و دوران دفاع مقدس کشورهای مختلف به عراق کمک کردند امکا به لطف خدا و با رشادت های رزمندگان اسلام و رهبری امام راحل ذره ای از خاک ایران اسلامی به متجاوزین داده نشد.