برگزاری جشن «سرور وحدت»به همت ستاد فهما سمنان
برگزاري جشن «سرور وحدت»به همت ستاد فهما سمنان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما سمنان:

برگزاری جشن «سرور وحدت»به همت ستاد فهما سمنان

حجت الاسلام موسوي از برگزاري جشن «سرور وحدت» به مناسبت هفته وحدت در سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 31313 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی با تیرک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: وحدت بین مسلمانان همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و بزرگان دینی بوده است که امروز هم باید به وحدت بین مسلمانان توجه ویژه داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن های مختلف به مناسبت هفته وحدت در نقاط مختلف ایران اسلامی ،افزود: جشن «سرور وحدت» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این در روز جمعه 30 مهر ماه در میدان ابوذر و سعدی برگزار خواهد شد: همچنین در روز شنبه اول آبان ماه در شهرک صنعتی ساز و میدان شهید مطهری برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این چشن در روز یکشنبه و همزمان با سالروز میلاد پیامبر رحمت در مسجد محمدیه و میدان جمهوری برگزار خواهد شد،افزود:در این جشن بزرگ که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد برنامه های متنوع و نورافشانی صورت خواهد گرفت.