شهدای عرصه هنر الگوی والایی برای جامعه هنری امروز محسوب می‌شوند
شهداي عرصه هنر الگوي والايي براي جامعه هنري امروز محسوب مي‌شوند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان:

شهدای عرصه هنر الگوی والایی برای جامعه هنری امروز محسوب می‌شوند

حجت الاسلام موسوي گفت: شهدايي که در عرصه هنر فعاليت دارند الگويي براي هنرمندان جامعه هستند و بايد از اين ظرفيت هنري شهدا بيشتر بهره مند شويم.
شناسه خبر : 31463 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام سید علی موسوی شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان «حمید و مجید قدس» در سمنان با اشاره به الگو بودن شهدا برای نسل جوان در جامعه امروزی ،بیان کرد: شهیدان قدس از شهدای هنرمند در سمنان هستند که می توانند الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان و نوجوان باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه نساء افزود: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه مهمی است که همه مردم ما باید به آن توجه داشته باشند و بچه های مسجد نیز نسبت به تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران اقدامات خوبی را انجام می دهند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: این طرح در سال 1400 با عنوان «شکوه مادری» با تکریم از مادران و همسران شهدا با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،بنیاد شهید و امور ایثارگران و قرارگاه ملی جمعیت برگزار می شود.