اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است
اقتدار جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهدا است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است

فلاح در جريان تکريم از مادر شهيدان حسنان گفت: اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهداي انقلاب اسلامي و صبر و استقامت خانواده آن دلاوران است.
شناسه خبر : 31922 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان: فرشید فلاح لاله زاری شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان «علی اکبر و حسن حسنان» در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم در سرخه با اشاره به اقتدار امروز جکمهوری انقلاب اسلامی ایران در جهان بیان کرد: اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهداي انقلاب اسلامي و صبر و استقامت خانواده معظم شهيدان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود:حضور در منازل شهدا و تکریم از خانواده معظم شهیدان افتخار بزرگی برای بچه های مسجد و فعالان عرصه فرهنگ و هنر است که همه باید قدردان این توفیق بزرگ باشیم.

 

وی  شهدای انقلاب و دفاع مقدس راهمانند چراغی روشن نشان دهنده مسیر و خانواده های معظم شهدا را الگوهای صبر و پایداری عنوان کردوافزود: اگرامروز در دنيا سربلنديم، به خاطر رشادت شهيدان، ايثارگران و رزمندگان است.

 

فلاح گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افتخار دارد که با همکاری صدا و سیمای مرکز سمنان قطعه آهنگی با موضوع شهدا و خانواده شهدا را تولید کند که قطعه ارزشمند برای توجه به شهدا است.