آموزش کتابداران کانون‌های مساجد در دستور کار قرار گیرد
آموزش کتابداران کانون‌هاي مساجد در دستور کار قرار گيرد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

آموزش کتابداران کانون‌های مساجد در دستور کار قرار گیرد

حجت الاسلام موسوي گفت: با توجه به اهميت توجه به فعاليت هاي حوزه کتاب و کتابخواني در مساجد آموزش کتابداران کتابخانه هاي مسجد بايد در دستور کار قرار گيرد.
شناسه خبر : 31977 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در بازدید از کتابخانه کانون فرهنگی هنری انتظار شهرستان سرخه با اشاره به نزدیک شدن به هفته کتاب و کتابخوانی،بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان باید نسبت به برنامه های رواق کتاب در طرح ملی فهما توجه ویژه داشته باشند و برنامه ها را در ساانه بچه های مسجد ثبت نمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه یکی از کانون های شاخص استان در حوزه کتاب و کتابخوانی است که فعالیت های خوبی را در سال های گذشته و در حال حاضر در دستور کار دارد که انتظار می رود این برنامه ها در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شود.

 

وی گفت: انتقال تجربیات مورد توجه مدیر کانون انتظار باشد تا سایر کانون های شهرستان و استان نیز در حوزه کتاب و کتابخوانی موفقیت های خوبی کسب نمایند و شاهد فعالیت گسترده کانون های مساجد برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم.