روحانیون و مبلغین از ریل‌گذاری فرهنگی کانون‌های فهما بهره مند شوند
روحانيون و مبلغين از ريل‌گذاري فرهنگي کانون‌هاي فهما بهره مند شوند
مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سمنان:

روحانیون و مبلغین از ریل‌گذاری فرهنگی کانون‌های فهما بهره مند شوند

حجت الاسلام رستميان ضمن تقدير از فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد،افزود: کانون هاي مساجد فضاي خوبي را براي اجراي فعاليت هاي فرهنگي هنري در مساجد فراهم کرده اند و مبليغين و روحانيون مي توانند از اين ريل گذاري فرهنگي بهره مند شوند.
شناسه خبر : 31984 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری ماسجد استان سمنان با اشاره به جایگاه ویژه مسجد در اسلام ،بیان کرد: مساجد از ابتدای اسلام محور برنامه های مختلف اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و ... بوده اند و امروز نیز باید محوریت تمامی فعالیت ها قرار گیرند.

 

مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سمنان ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد،افزود: کانون های مساجد فضای خوبی را برای اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد فراهم کرده اند و مبلیغین و روحانیون می توانند از این ریل گذاری فرهنگی بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه روحانیون و مبلغین مساجد در سامانه بچه های مسجد که ویژه کانون های مساجد راه اندازی شده است عضو شوند،گفت:محتوای بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر در سامانه بچه های مسجد و رویداد ملی فهما ارائه شده است که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کرد.

 

حجت الاسلام رستمیان با بیان اینکه مساجد کانال اصلی تربیت در جامعه می باشند، افزود: مساجد باید تمامی فعالیت های فرهنگی و دینی در شهر و روستا را مدیریت کنند و در مساجد نیز با همکاری ارکان مسجد برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه دین داشته باشند و برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد بیشتر تلاش کنند.