حوزه‌های علمیه از ظرفیت بزرگی برای تقویت فعالیت کانون‌های مساجد برخوردارند
حوزه‌هاي علميه از ظرفيت بزرگي براي تقويت فعاليت کانون‌هاي مساجد برخوردارند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان :

حوزه‌های علمیه از ظرفیت بزرگی برای تقویت فعالیت کانون‌های مساجد برخوردارند

حجت الاسلام موسوي با اشاره به نقش مهم روحانيون و مبلغين در اجراي برنام‌ هاي فرهنگي در مساجد،گفت:حوزه‌هاي علميه از ظرفيت بزرگي براي فعال‌سازي و رونق بيشتر فعاليت‌هاي فرهنگي در مساجد برخوردار هستند.
شناسه خبر : 31985 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) ازاستان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در دیدار با مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سمنان با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: کانون های مساجد با همکاری سایر ارکان مساجد و زیر نظر امام جماعت فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری را با محوریت دین و اخلاق برگزار می کنند و در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می نمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونن های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: رویداد ملی فهما در قالب 3 شبستان و 12 رواق در کانون های مساجد در حال برگزاری است که ائمه جماعت مساجد می توانند نسبت به مدیریت برنامه های مسجد ذیل این رواق ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

وی با اشاره به نقش مهم روحانیون و مبلغین در اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد،گفت:حوزه های علمیه ظرفیت بزرگی برای فعال سازی و رونق بیشتر فعالیت های فرهنگی در مساجد می باشند.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: ائمه جماعات در مساجد زیرمجموعه های مختلفی دارند و کانون ها فهما نیز یکی از ارکان مسجد می باشند که با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری زمینه ای را برای جذب کودکان و نوجوان به مساجد فراهم خواهد کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: برگزاری جلساتی با روحانیون و مبلغین در مناطق مختلف استان می تواند در اجرای برنامه های فرهنگی هنری کانون های مساجد در شهر و روستاهای سطح استان تاثیرگذار باشد.