کانون های فهما در طرح امام محله مشارکت داشته باشند
کانون هاي فهما در طرح امام محله مشارکت داشته باشند
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان:

کانون های فهما در طرح امام محله مشارکت داشته باشند

حجت الاسلام عبداللهي با اشاره به اجراي طرح امام محله و امام روستا در شهر ها و روستاهاي استان سمنان ،گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان نيز مي توانند با مشارکت در اين طرح در اجراي برنامه هاي فرهنگي در سطح شهر و روستا همکاري کنند.
شناسه خبر : 32042 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام عباس عبداللهی در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اجرای طرح امام محله در استان سمنان ،بیان کرد:این طرح در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رفع مشکلات مردم، با تدوین نقشه جامع تبلیغی کشور و استفاده از ایده‌های برتر، پایه‌ریزی شده‌ است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان نقش مسجد به عنوان محوری‌ترین و معنوی‌ترین مکان در پیروزی انقلاب، افزود: امام محله اولویت‌های محل را مشخص می‌کند و با کمک خود مردم در مسیر رفع آنها اقدام می‌کند که کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در اجرای این طرح کمک خوبی داشته باشند.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت بیشتر از ائمه جماعات مساجد ،تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی که در مسجد فعالیت دارند باید به وضعیت ائمه جماعات مساجد رسیدگی کنند و با حمایت بیشتر از امام جماعت انگیزه لازم برای فعالیت ههای مختلف در مسجد را ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه دبیرخانه مرکز رسیدگی به امور مساجد استان نیز به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده است،گفت:پایش و ساماندهی مساجد اولین اقدام در رسیدگی به امور مساجد بوده است و در مرحله بعد فعال کردن قرارگاه های پیامبر اکرم(ص) در محله های مختلف با مدیریت ائمه جماعات مساجد خواهد بود که کانون های فهما نیز در این زمینه می توانند همکاری خوبی داشته باشند.