ائمه جماعات نظارت بیشتری بر فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد داشته باشند
ائمه جماعات نظارت بيشتري بر فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري مسجد داشته باشند

ائمه جماعات نظارت بیشتری بر فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد داشته باشند

حجت الاسلام موسوي با اشاره به اينکه ائمه جماعات روساي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مي باشند،افزود: امام جماعت در مساجد بايد برتمامي فعاليت هاي فرهنگي ،هنري،مذهبي و ... بويژه فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري مسجد نظارت داشته باشد.
شناسه خبر : 32043 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در دیار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به سومین رویداد ملی فهما،بیان کرد: شعار امسال این رویداد «به توان مردم» می باشد که مردم بویژه قشر نوجوان و جوان بیش از گذشته به مسجد  و فعالیت های فرهنگی توجه داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: کانون های مساجد در رویداد ملی فهما با مراجعه به سامانه بچه های مسجد برنامه های اجرا شده در رواق های مختلف را ثبت می نمایند و پس از کسب امتیاز لازم مورد حمایت های مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به اهمیت نظارت ائمه جماعات به فعالیت کانون های مساجد،گفت:سازمان تبلیغات اسلامی استان می تواند با برگزاری نشست مشترکی با ائمه جماعات و مدیران کانون های مساجد زمینه لازم برای تعامل بیشتر برای اجرای برنامه های فرهنگی در مسجد را فراهم سازد.