تجلیل از نوجوانان مسجد امام حسن مجتبی(ع) میامی
تجليل از نوجوانان مسجد امام حسن مجتبي(ع) ميامي

تجلیل از نوجوانان مسجد امام حسن مجتبی(ع) میامی

طي مراسمي با حضور امام جماعت مسجد امام حسن مجتبي(ع) ميامي از نوجوانان مسجدي و عضو کانون فرهنگي هنري علي بن ابيطالب(ع)تجليل شد.
شناسه خبر : 32118 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «عباس صائمی» با بیان اینکه جذب کودکان و نوجوانان به مساجد یکی از ماموریت های مهم کانون های مساجد است،بیان کرد: به منظور جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مسجد مراسم تقدیر از نوجوانان مسجدی با حضور امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) میامی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) میامی افزود: این مراسم با مشارکت پایگاه مقاومت شهدای گمنام و هیئت امناء مسجد برگزار شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تشویق جوانان و نوجوانان به حضور در مساجد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری مناسب و ارزشمند برای جذب نسل جوان و نوجوان به مسجد هستند که با ارائه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، کتابخانه ای، ورزشی، اجتماعی و مواردی از این قبیل در مسجد بستر را برای جذب جوانان و نوجوانان فراهم می نمایند که کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع)در مسجدامام حسن مجتبی(ع) نیز با ایجاد فضایی ورزشی، کتابخانه ای،آموزشی، فرهنگی و هنری در مسجد زمینه حضور جوانان و نوجوانان را فراهم نموده است.