طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم سمنان میزبان تجلیل از نماینده ولی فقیه استان شد
طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم سمنان ميزبان تجليل از نماينده ولي فقيه استان شد
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی:

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم سمنان میزبان تجلیل از نماینده ولی فقیه استان شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني طي مراسمي از نماينده ولي فقيه در استان سمنان و امام جمعه سمنان بعنوان نويسنده و مولف چندين کتاب در قالب طرح ملي سه شنبه هاي تکريم تجليل شد.
شناسه خبر : 32163 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ صبح امروز سه شنبه 25 آبان، طی مراسمی با حضور مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تجلیل شد.

این مراسم در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین «مرتضی  مطیعی» برادر شهید عباس مطیعی و دایی شهید سعید عباسی است و  در سال ۱۳۶۵ با خواهر شهید سید حسن طاهری ازدواج کرد.

 

همچنین در سال ۱۳۹۰ کتاب «امامت را بشناس» و در سال ۱۳۹۳ کتاب "مهدویت، برترین حقیقت تاریخ" را به رشته تحریر درآورد و پاسخ‌هایش به سؤالات زندانیان در مجموعه کتاب‌های پرسش و پاسخ و در سه جلد، به چاپ رسیده است و اخیرا نیز مجموعه خاطرات وی با نام "من مقلد امامم" از سوی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسیده است.