برگزاری جشنواره «نماز، زیباترین الگوی پرستش» در سمنان
برگزاري جشنواره «نماز، زيباترين الگوي پرستش» در سمنان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

برگزاری جشنواره «نماز، زیباترین الگوی پرستش» در سمنان

فلاح از برگزاري جشنواره استاني«نماز، زيباترين الگوي پرستش» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در سطح استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 32170 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به فعالیت های حوزه اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،بیان کرد: این اداره کل  علاوه بر فعالیت های ابلاغی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری  درحوزه اقامه نماز نیز فعالیت های خوبی با همکاری ستاد اقامه نماز استان و ستاد هماهنگی کانون هی فرهنگی هنری مساجد  دارد.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جشنواره «نماز ،زیاترین الگوی پرستش» محوریت برنامه های نماز در سال 1400 می باشد ،افزود:این جشنواره  در ۸ شهرستان استان سمنان با موضوعات مختلف  و همچنین در حوزه دانش آموزان برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره بصورت استانی و  مجازی  برنامه ریزی شده است و پوستر این جشنواره امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان  رونمایی خواهد شد.


فلاح در ادامه به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و افزود: برنامه سه شنبه تکریم این هفته بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به منظور تجلیل  از نماینده محترم ولی فقیه در استان بعنوان خانواده معظم شهید و نویسنده چندین کتاب در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.