فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بیش از گذشته در جامعه ترویج شود
فرهنگ کتاب و کتابخواني بايد بيش از گذشته در جامعه ترويج شود
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بیش از گذشته در جامعه ترویج شود

حجت الاسلام والمسلمين مطيعي با بيان اينکه در حوزه کتاب هر کاري انجام شود وظيفه است ،گفت: معرفي کتاب هاي مناسب براي نسل هاي جوان نوجوان بسيار اهميت دارد و فرهنگ کتاب و کتابخواني بايد بيش از گذشته در جامعه ترويج شود.
شناسه خبر : 32171 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس ستاد اقامه نماز استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در دفتر امام جمعه با تاکید بر اینکه  تجمیع برنامه ها مورد توجه باشد، بیان کرد: اگر همه دستگاه ها در اجرای برنامه ها تعامل داشته باشند تاثیر و خروجی بهتری خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود:کار های زمین مانده بویژه در حوزه فرهنگ باید با تعامل و همکاری انجام شود و همه نهاد ها باید به سهم خود در این زمینه مشارکت کنند.
 

وی با تقدیر از برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و ستاد اقامه نمازاستان  در حوزه نماز وتوجه به نماز  دانش آموزان ،تصریح کرد:انسجام در برنامه ها مورد توجه باشد  تا بتوانیم بهترین نتیجه را در حوزه نماز بویژه در حوزه دانش آموزی را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی همچنین با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی ،بیان کرد:توجه به کتاب و  کتابخوانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و ممارست به مطالعه کتاب برای همه سفارش شده است.

نمانیده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در حوزه کتاب هر کاری انجام شود وظیفه است ،گفت: معرفی کتاب های مناسب برای نسل های جوان نوجوان بسیار اهمیت دارد  و فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بیش از گذشته در جامعه ترویج شود.

امام جمعه سمنان همچنین با تقدیر از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد،افزود: طرح سه شنبه های تکریم اقدامی ارزشمند است که خانواده معظم شهیدان را مورد تجلیل قرار دهیم و امسال نیز شخصا توفیق داشته ام که در چندین برنامه این طرح حضور داشته باشم.