تقدیر از مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت بیارجمند در هفته کتاب
تقدير از مدير کانون فرهنگي هنري اهل بيت بيارجمند در هفته کتاب
با حضور امام جمعه بیارجند صورت پذیرفت؛

تقدیر از مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت بیارجمند در هفته کتاب

طي مراسمي به مناسبت هفته کتاب که با حضور امام جمعه بيارجمند و مدير ستاد فهما استان سمنان برگزار شد، از مدير کانون اهل بيت بيارجمند تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 32265 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ همزمان با هفته کتاب، روز جمعه 28 آبان ماه طی مراسم بین الصلاتین در نماز جمعه شهر بیارجمند از «علیرضا باقری» مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع) این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام احمدی، امام جمعه بیارجمند و حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برگزار شد از این فعال مسجدی که موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در طرح ملی ایران قوی شده بود، تجلیل به عمل آمد.

 از مدیر کانون اهل بیت که موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در طرح ملی ایران قوی شده بودند تجلیل بعمل آمد.

 

دربخشی از لوح تقدیر از علیرضا باقری آمده است:

 

جناب آقای علیرضا باقری

مدیر محترم کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع)بیارجمند

با سلام و تحیت

چه غرور آفرینند آن عزیزیانی که در کمال صداقت و درست کاری ،بهترین سالهای عمر خود را در سنگر مسجد گذراندند و در جهت تحقق اهداف بلند مدت اسلام ناب محمدی(ص)در رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توکل بر ایزد منان در کنار سایر همسنگران و ارکان مسجد در جنگ نرم با دشمن و با روحیه امید به آینده افتخار دیگری را رقم زدند.

اکنون در سالی که مزین به نام « تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» شده است از زحمات بی دریغ ،مساعی ،ارشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در «طرح ملی ایران قوی» و کسب مقام شایسته تقدیر در کشور و مقام اول در استان سمنان تشکر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمایم.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق(جل و علا)در کلیه شئون زندگی همواره موفق و موید باشید.

سید علی موسوی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما

استان سمنان