ایجاد پیوند میان فعالیت‌های فرهنگی با مسجد هنر مدیر کانون است
ايجاد پيوند ميان فعاليت‌هاي فرهنگي با مسجد هنر مدير کانون است
مدیر ستاد فهما استان سمنان:

ایجاد پیوند میان فعالیت‌های فرهنگی با مسجد هنر مدیر کانون است

حجت الاسلام موسوي گفت: ايجاد پيوند ميان فعاليت‌هاي کانون با برنامه‌هاي مسجد هنر مدير کانون است.
شناسه خبر : 32275 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در جمع مردم و در بین الصلاتین نماز جمعه شهر بیارجمند تقدیر از مدیران کانون های فعال و ائمه جماعات را وظیفه ستاد کانون های مساجد دانست و بیان کرد: پیوند دادن فعالیت های فرهنگی و هنری با برنامه های مسجد از هنر یک مدیر کانون و امام جمعه می باشد که یهره مندی از این ظرفیت جای تقدیر دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: کانون فرهنگی هنری اهل بیت بیارجمند در سال گذشته در طرح ملی ایران قوی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق کارآفرینی و کسب رتبه اول در استان سمنان شده است که این رتبه برای استان سمنان بسیار ارزشمند است.

 

وی با تقدیر از امام جمعه و ائمه جماعات مساجد که از کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت و پشتیبانی می کنند،تصریح کرد:انتظار می رود که همه مدیران کانون ها و ائمه جماعات در مساجد منطقه بیارجمند نسبت به بارگذاری فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد اهتمام بیشتری داشته باشند تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر کانون ها باشیم.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه کانون هایی که بالاتر از 3 هزار امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب نمایند سرانه دریافت خواهد کرد،افزود:تنها راه تخصیص سرانه به کانون ها بارگذاری فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد می باشد.