کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای علی آباد افتتاح شد
کتابخانه کانون فرهنگي هنري شهداي علي آباد افتتاح شد

کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای علی آباد افتتاح شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني کتابخانه کانون فرهنگي هنري شهداي علي آباد شاهرود افتتاح شد.
شناسه خبر : 32339 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از استان سمنان؛همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای علی آباد در شهرستان شاهرود با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان و مسئولان محلی روستا افتتاح شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در مراسم افتتاحیه این کتابخانه ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج ،بیان کرد: توجه به فرهنگ کتابو کتابخوانی از مهمترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.

 

حجت االاسلام سید علی موسوی افزود: اختصاص یک رواق به کتاب و کتابخوانی در رویداد ملی فهما نشان از توجه ویژه کانون های مساجد به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

 

وی تصریح کرد: راه اندازی کتابخانه ها در مناطق روستایی با محوریت مساجد می تواند در ترویج فرهنگ کتب و کتابخوانی در کنار فرهنگ دینی تاثیرگذار باشد و امیدواریم با افتتاح این کتابخانه در این روستا نیز شاهد گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: از مسئولان محلی انتظار می رود که از این کانون و کتابخانه حمایت بیشتری داشته باشند تا با تعامل و همکاری نتیجه بهتری در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موفقیت بیشتری کسب شود.