مساجد باید مراکز تربیت و رشد جوانان فهیم و مومن باشند
مساجد بايد مراکز تربيت و رشد جوانان فهيم و مومن باشند
امام جمعه بیارجمند:

مساجد باید مراکز تربیت و رشد جوانان فهیم و مومن باشند

حجت الاسلام احمدي گفت: اقامه نماز جماعت امري اساسي، مهم و ارزشمند است و البته رسالت و وظيفه علماي دين هم تنها نماز خواندن نيست بلکه بايد روحانيان عزيز با بهره گيري از همه ظرفيت هاي موجود، مساجد را به مراکز تربيت و رشد جوانان فهيم و مومن مبدل کنند.
شناسه خبر : 32382 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام محمد احمدی جمع ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش بیارجمند بر ضرورت احیای جایگاه اجتماعی و فرهنگی مساجد تاکید کرد و افزود: یکی از راهکارهای احیای مساجد، رونق بخشیدن به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

 

امام جمعه بیارجمند گفت:کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند که می‌توان از آنها در حوزه‌های مختلف در ترویج بسیاری از فرهنگ‌های مطلوب مثل کتابخوانی و برخی از فرهنگ‌های مغفول مانده دینی استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه مأموریت مسجد تنها برای نماز خواندن نیست، تصریح کرد: هرچند که اقامه نماز جماعت امری اساسی، مهم و ارزشمند است و البته رسالت و وظیفه علمای دین هم تنها نماز خواندن نیست بلکه باید روحانیان عزیز با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود، مساجد را به مراکز تربیت و رشد جوانان فهیم و مومن مبدل کنند.