کانون فرهنگی هنری دارالسلام شاهرود افتتاح شد
کانون فرهنگي هنري دارالسلام شاهرود افتتاح شد
همزمان با هفته بسیج؛

کانون فرهنگی هنری دارالسلام شاهرود افتتاح شد

همزمان با هفته بسيج کانون فرهنگي هنري دارالسلام شاهرود با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فهما استان سمنان افتتاح شد.
شناسه خبر : 32393 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛همزمان با آخرین روزهای هفته کتاب و آغاز هفته بسیج کانون فرهنگی هنری دارالسلام در مسجد مسلم بن عقیل(ع) شاهرود با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افتتاح شد.

 

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در این مراسم ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: کانون ها و کتابخانه های مساجد از ظرفیت های خوبی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتبخوانی برخوردار هستند که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کانون های جدید التاسیس با روحیه تازه و نشاظ بیشتر در حوزه فرهنگ دینی قدم بردارند،افزود: حمایت های تجهیزاتی و مالی خوبی از این کانون جدید التاسیس صورت گرفته است که شایسته است به بهترین نحو از آن استفاده شود و در راستای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد استفاده مطلوب شود.

 

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع روحانیون خراسان شمالی در 19 مهر سال 91 ،تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد و پایگاه بسیج از ارکان مسجد هستند که باید با تعامل و همکاری برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مسجد و به پرشور نمودن برنامه های مسجد رونق دهند.