حضور و فعالیت بچه‌های مسجد در فضای مجازی ضرورت دارد
حضور و فعاليت بچه‌هاي مسجد در فضاي مجازي ضرورت دارد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

حضور و فعالیت بچه‌های مسجد در فضای مجازی ضرورت دارد

حجت الاسلام تديني با اشاره به فعاليت‌هاي 24 ساعته دشمنان در جنگ نرم ،گفت: بچه‌هاي مسجد بايد بيش از گذشته در حوزه فضاي مجازي فعاليت داشته باشند.
شناسه خبر : 32877 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «اسماعیل تدینی» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما در کانون های مساجد، بیان کرد: حضور و فعالیت بچه های مسجد و نیروهای انقلابی در فضای مجازی بیش از گذشته ضرورت دارد و باید توجه داشت که دشمنان ما شبانه روز در این فضا فعالیت می کنند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی با مشارکت مساجد می باشند،افزود: با ارتباط بیشتر مساجد و بقاع سطح شهرها و روستاها می تواند برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بیشتری در سطح استان داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه سیاست کاری اوقاف در حوزه فرهنگی برون سپاری است،گفت: اجرای برنامه های مشارکتی کانون های مساجد و بقاع متبرکه برای هر شهرستان بصورت مجزا برنامه ریزی شود.

 

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه مشکل کمبود اعتبار در نهاد های مختلف وجود دارد،افزود: بچه های مذهبی و انقلابی باید بینش اقتصادی خود را افزایش دهند و بدنبال راهکارهای اقتصادی برای اجرای برنامه های فرهنگی باشند.