سومین رویداد ملی فهما در دیدار مدیر ستاد فهما سمنان با مدیر کل اوقاف این استان تشریح شد
سومين رويداد ملي فهما در ديدار مدير ستاد فهما سمنان با مدير کل اوقاف اين استان تشريح شد

سومین رویداد ملی فهما در دیدار مدیر ستاد فهما سمنان با مدیر کل اوقاف این استان تشریح شد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد سمنان با هدف تشريح سومين رويداد ملي فهما با مدير کل اوقاف استان ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 32879 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ صبح امروز شنبه 13 آذر، حجت الاسلام «سید علی موسوی» با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با محوریت سومین رویداد ملی فهما دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این دیدار با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما در کانون های مساجد بیان کرد: از سال 1398 و با اجرای طرح فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت فضای مجازی سوق داده شده اند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: در این رویداد کانون های مساجد برنامه های خود را در قالب 3 شبستان و 12 رواق در سامانه بچه های مسجد ثبت می نمایند و پس از بررسی برنامه های امتیازات لازم را کسب می کنند.

 

وی با بیان اینکه سرانه کانون ها بر اساس امتیاز سامانه بچه های مسجد می باشد،تصریح کرد: هر چه میزان امتیاز کانون ها در این سامانه بیشتر باشد سرانه واریزی نیز بیشتر خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه اجرای برنامه های قرآنی در قالب رواق نور در رویداد ملی فهما مورد توجه است،افزود: با توجه به فعالیت اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حوزه قرآنی می توان مشارکت خوبی با ستاد کانون های مساجد استان در اجرای برنامه های قرآنی بویژه طرح «مادر ایرانی،مربی قرآنی» صرت پذیرد تا بتوان به نحو احجسن این طرح در استان اجرا گردد.