ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و عشایری استان سمنان
ضرورت توجه به فعاليت هاي فرهنگي و هنري در مناطق روستايي و عشايري استان سمنان

ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی و عشایری استان سمنان

حجت الاسلام موسوي در نشست با مديرکل امور عشايري استان سمنان بر ضرورت توجه به فعاليت هاي فرهنگي و هنري در مناطق روستايي و عشايري تاکيد کرد.
شناسه خبر : 32908 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از سمنان؛ حجت الاسلام سید علی موسوی در نشست با مدیرکل امور عشایر استان سمنان با اشاره به فعالیت دفتر فرهنگ روستا و عشایر در استان سمنان،بیان کرد: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور عشایری استان باید با ظرفیت ها و کارکرد های همدیگر بیشتر آشنا شوند تا بتوانند زمینه همکاری بیشتری را در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: دفتر فرهنگ و هنر روستا و عشایر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مسقر می باشد و آمادگی کامل دارد تا در حد توان به فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق عشایری بپردازد.

 

وی با بیان اینکه در بسیاری از مناطق روستایی کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند،تصریح کرد: این دفتر آمادگی دارد تا در منطق عشایری استان نیز کانون فرهنگی و هنری تاسیس نماید تا زمینه لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری فراهم گردد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز با راه اندازی کتابخانه سیار در مناطق عشایری می توان گام بلندی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداریم.