اکران فیلم سینمایی «منصور» در مسجد الزهرا(س) سمنان
اکران فيلم سينمايي «منصور» در مسجد الزهرا(س) سمنان

اکران فیلم سینمایی «منصور» در مسجد الزهرا(س) سمنان

فيلم سينمايي منصور، روايتگر بخشي از زندگي شهيد منصور ستاري، به همت کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) براي بچه هاي مسجد و عموم مردم در مسجد الزهرا(س)سمنان اکران شد.
شناسه خبر : 33276 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

حجت الاسلام «روح الله کریم زاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، استان سمنان با اشاره به اکران فیلم سینمایی منصور در مسجد الزهرا(س) سمنان بیان کرد:فیلم سینمایی منصور، روایتگر بخشی از زندگی شهید منصور ستاری می باشد که به همت کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) و ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان در مسجد الزهرا(س)اکران شد.

  

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص)سمنان افزود: شخصیت شهید منصور ستاری مهم‌ترین عنصر روایت «منصور» است و  چهره‌ای واقعی و باورپذیر از یک قهرمان ملی که شاید نسل جوان کمتر با او آشنایی داشته باشند.

 

فیلم سینمایی «منصور»، درباره بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و ساخت اولین جنگنده کاملا ایرانی است و همچنین سال‌های پایانی دفاع مقدس را روایت می‌کند که ایران به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی است و سرتیپ ستاری بر یک پروژه مهم کار می‌کند.

 

نویسنده و کارگردان «منصور»، با انتخاب‌های هوشمندانه و تحسین برانگیزش، موفق می‌شود شهید ستاری را به عنوان یک انسان نخبه و ارزش مدار، مقابل دوربین پرداخت کند.