گردونه قرعه‌کشی ستاد فهما استان سمنان برای معرفی پنج کانون فرهنگی هنری فعال چرخید
گردونه قرعه‌کشي ستاد فهما استان سمنان براي معرفي پنج کانون فرهنگي هنري فعال چرخيد

گردونه قرعه‌کشی ستاد فهما استان سمنان برای معرفی پنج کانون فرهنگی هنری فعال چرخید

اسامي پنج باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري فعال در مساجد استان سمنان، طي قرعه‌کشي که مبتني بر امتيازات کسب شده از سوي اين کانون ها برگزار شد؛ اعلام شد.
شناسه خبر : 33381 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، سمنان از جمله استان‌های ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه ای است که همواره در عرصه های مختلف به ویژه فعالیت های مسجدی حضوری پرشور داشته است.

این رویکرد اما طی سه دوره برگزاری رویداد ملی فهما بیش از پیش بروز و ظهور داشته و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این عرصه سنگ تمام گذاشتند و با ثبت فعالیت‌های خود در قالب سه شبستان و 12 رواق این رویداد ملی، موفق به کسب طیف وسیع و متنوعی از امتیازات فهما 1400 شدند.

بر این اساس از میان 192 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان سمنان که فعالیت خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردند، از زیر 1000 امتیاز تا بیش از 13 هزار امتیاز را شاهدیم که به همت و تلاش بچه های مسجد در شهرستان ها و روستاهای این استان کسب شده است.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز به منظور تشویق کانون های فعال، آئین قرعه کشی را در سطح کانون‌هایی که موفق به کسب بیش از هزار امتیاز شدند را انجام داد که نتایج این قرعه کشی و اسامی کانون ها به شرح ذیل است:

1.کانون فرهنگی هنری بنت الحسین(س) شاهرود

2.کانون فرهنگی هنری  مصلی شاهرود

3.کانون فرهنگی هنری رضوان شهرستان میامی

4.کانون فرهنگی هنری بعثت درجزین شهرستان مهدیشهر

5.کانون فرهنگی هنری شهدای روستای خانخودی بخش بیارجمند(شهرستان شاهرود)