نشست مشترک رئیس حوزه هنری و مدیر ستاد فهما استان سمنان/تولید آثار هنری محور فعالیت بچه‌های مسجد است
نشست مشترک رئيس حوزه هنري و مدير ستاد فهما استان سمنان/توليد آثار هنري محور فعاليت بچه‌هاي مسجد است

نشست مشترک رئیس حوزه هنری و مدیر ستاد فهما استان سمنان/تولید آثار هنری محور فعالیت بچه‌های مسجد است

حجت الاسلام موسوي ضمن تاکيد نسبت به تربيت بچه‌هاي مسجد در حوزه هنري به منظور توليد آثار فاخر هنري گفت: رويکرد ما تعامل دو جانبه ميان ستاد فهما و حوزه هنري استان براي گسترش فعاليت بچه‌هاي مسجد است.
شناسه خبر : 33658 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در دیدار با رئیس حوزه حوزه هنری استان سمنان با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما در کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: در رویداد فهما برنامه های حوزه  هنر در قالب های سرود،نمایش،فیلم،نویسندگی،هنرهای تجسمی و ... در حال اجرا می باشد که استان سمنان هم در رشته های مختلف ظرفیت های خوبی را دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: به منظور همکاری بیشتر در حوزه هنز و تربیت نیروهای انقلابی در حوزه هنر تفاهم نامه ای در زمینه تعامل در حوزه نمایش بین حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فهما منععقد شده است که امیدواریم با این تعامل شاهد رشد گروه های نمایش در سطح کانون های مساجد  باشیم.


وی تصریح کرد: در حوزه سرود نیز تفاهم نامه ای در استان بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان در حال انعقاد است که با توجه به اینکه گروه های سرود کانون های مساجد جایگاه خوبی در سطح کشور دارند در این زمینه هم می توانیم شاهد نتایج خوبی باشیم.
 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در دولت جدید نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ دینی وجود دارد ،افزود:  تفاهم نامه های متعددی با کانون های مساجد منعقد شده است تا مردمی سازی فرهنگ و هنر در مسجد پایه ریزی شود.
 

مدیر ستاد کانون های فهما استان سمنان بیان کرد: تربیت بچه های مسجد که بتوانند در حوزه های مختلف هنری باید بیشتر مورد توجه باشد تا بتوانند در خلق آثار هنری در حوزه دین بیشتر موفق باشند.
 

وی گفت:حوزه هنری می تواند در حوزه های مختلف  به ستاد کانون های مساجد کمک کند و تامین مربی در رشته های مختلف هنری مورد نیاز است  که حوزه هنری می تواند به کانون های مساجد مربی معرفی کند تا بتوان کلاس های مختلف هنری در جهت ارتقاء و رشد گروه های هنری را شاهد باشیم.

کلمات کلیدی: فهما حوزه هنري