اعلام آمادگی حوزه هنری استان سمنان برای توانمندسازی بچه‌های مسجد در رشته‌های مختلف هنری
اعلام آمادگي حوزه هنري استان سمنان براي توانمندسازي بچه‌هاي مسجد در رشته‌هاي مختلف هنري

اعلام آمادگی حوزه هنری استان سمنان برای توانمندسازی بچه‌های مسجد در رشته‌های مختلف هنری

اصغر زاده گفت: حوزه هنري استان سمنان براي توانمندسازي بچه‌هاي مسجد در هر عرصه‌اي که توان آن را داشته باشد آماده همکاري با ستاد فهماي استان است.
شناسه خبر : 33659 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ «محمد اصغر زاده» در نشست با حجت‌الاسلام «سید علی موسوی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مدیریت جدید حوزه هنری نگاه ویژه ای به استان ها دارد، گفت: یکی از سیاست های اصلی توانمد سازی گروه های مردمی است که بخشی از این گروه ها در مساجد فعالیت دارند.
 

رئیس حوزه هنری استان سمنان با اشاره به فعالیت های قابل تقدیر کانون های مساجد در حوزه های مختلف هنری،  افزود: حوزه هنری استان سمنان برای توانمند سازی بچه های مسجد در هر عرصه ای که توان آن را داشته باشد  آماده همکاری است.
 

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه هنری مورد توجه است، تصریح کرد:  کلاس‌ها باید منجر به این شود تا نیروهای حرفه ای تحویل جامعه شوند و در این راستا  یک نیروی دلسوز مدیریت برنامه را بر عهده داشته باشد تا کلاسها و برنامه ها با نظم بیشتری برگزار شود.
 

اصغر زاده گفت: برای اجرای برنامه ها و کلاس های هنری باید بازدید هایی از ظرفیت های استان داشته باشیم تا بتوانیم به نحو مطلوب و بصورت عملیاتی کار را شروع کنیم.
 

رئیس حوزه هنری استان سمنان با بیان اینکه در برگزاری کلاس های آموزشی از ظزفیت اساتید کشوری و استانی استفاده خواهد شد، افزود: در مرحله اول از اساتید استان بهره مند خواهیم شد و در مراحل بعدی از حضور اساتید کشوری نیز استفاده خواهد شد.