کانون‌های مساجد به مثابه موتور محرکه در جذب نسل جوان به مسجد نقش‌آفرینی می‌کنند
کانون‌هاي مساجد به مثابه موتور محرکه در جذب نسل جوان به مسجد نقش‌آفريني مي‌کنند
استاندار سمنان:

کانون‌های مساجد به مثابه موتور محرکه در جذب نسل جوان به مسجد نقش‌آفرینی می‌کنند

هاشمي با بيان اينکه مساجد مرکز وفاق، همدلي و محبت در سطح جامعه محسوب مي‌وند، گفت: کانون‌هاي مساجد به مثابه موتور محرکه در جذب نسل جوان به مساجد نقش مهمي را ايفا مي‌کنند.
شناسه خبر : 33912 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)؛ «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان شب گذشته 7 دی ماه در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، طی سخنانی اظهار کرد: امیدواریم‌ همه ما عامل به مکتب شهید سلیمانی باشیم و برای دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم.

استاندار سمنان افزود: اکنون در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان هستیم و در نتیجه باید تلاش کنیم تا نسل جوان و در نهایت مغزها را از این هجمه مصون نگاه داریم.

وی با بیان اینکه مسجد بهترین پایگاه برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: مسجد مرکز وفاق، همدلی و محبت است و هر چه حضور جوانان را در مسجد بیشتر کنیم موفق تر خواهیم بود.
 

هاشمی ضمن تقدیر از تلاش های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهر ها و روستاهای استان سمنان، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان موتور محرکه مساجد هستند که باید با برنامه ریزی دقیق در جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد تلاش بیشتری داشته باشند چراکه در این عرصه نقش تاثیرگذاری دارند.

 

استاندار سمنان بیان اینکه رویکرد مردم در سطح استان سمنان مبتنی بر نگاه مذهبی و دینی است، گفت: استان سمنان دارای بستری مناسب برای انجام اقدامات فرهنگی است  و تلاش خواهیم کرد تا در حوزه های مختلف یاریگر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان باشیم.