برنامه‌های کانون‌های مساجد در دیدار مدیر ستاد فهما و استاندار سمنان تشریح شد
برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد در ديدار مدير ستاد فهما و استاندار سمنان تشريح شد

برنامه‌های کانون‌های مساجد در دیدار مدیر ستاد فهما و استاندار سمنان تشریح شد

حجت الاسلام موسوي در ديدار با استاندار سمنان، به تشريح برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، هنري و اجتماعي پرداخت.
شناسه خبر : 33913 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از سمنان: حجت الاسلام «سید علی موسوی» شب گذشته 7 دی ماه در دیدار با «سید محمدرضا هاشمی»، استاندار سمنان در محل دفتر استاندار با اشاره به فعالیت بیش از 260 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان سمنان، بیان کرد:اجرای سومین رویداد ملی «فهما»، طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، طرح قرآنی «تلاوت نور» و برنامه های مختلف مناسبتی از برنامه های شاخص کانون های مساجد در سال 1400 بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی،افزود: طرح ملی سفیران اجتماعی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در 5  کانون در شهرستان میامی در حال اجرا می باشد و اقدامات خوبی در زمینه برگزاری کلاس های مشاوره عمومی و خصوصی ،کلاس های آموزشی و تربیتی ،اردوهای آموزشی تفریحی و ... صورت گرفته است.

 

وی گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با همکاری استانداری سمنان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجهیزات کتابخانه ای و رایانه ای به کانون های حاشیه شهر اهداء کرده است تا زمینه ای برای توجه بیشتر به این مناطق محروم و همچنین پیشگیری از آسیب های محله صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اصحاب کانون های مساجد همگام با کادر درمان در میدان مبارزه حضور جدی و قوی داشته اند و تاکنون توانسته اند با جلب کمک های خیرین و مردم خدمات رسانی های مناسبی را حتی در دور ترین و محروم ترین نقاط استان انجام دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت:با توجه به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی هنری در سطح استان سمنان  ستاد هماهنگی کانون های فهما استان آمادگی دارد تا با همکاری استانداری و سایر نهاد ها نسبت به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اقدام نماید.