شهید قاسم سلیمانی ولایتمداری را در عمل به همگان نشان داد
شهيد قاسم سليماني ولايتمداري را در عمل به همگان نشان داد

شهید قاسم سلیمانی ولایتمداری را در عمل به همگان نشان داد

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه شهيد سليماني ولايتمداري را در عمل به همه مردم نشان داد،گفت:سردار برزگ جهان اسلام مطيع واقعي امر ولايت بود چرا که در طول عمر شريف خود در همه ابعاد زندگي در زمينه هاي موضوع تبعيت از ولايت را سرلوحه کار قرار داد .
شناسه خبر : 34001 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان، با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی الگویی از انسان با تقوا بود که در عمل این خصیصه را در عرصه های مختلف زندگی به نمایش گذاشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی تمام موفقیت های خودش را مدیون اطاعت محض از ولایت بیان کرده است، افزود: سردار رشید جهان اسلام در همه زمینه های اجتماعی ،اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی و...  موضوع تبعیت از ولایت را سرلوحه همه اقدامات خود قرار داد.

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را در عمل نشان داد، تصریح کرد: طبق آیات قرآن کریم اگر چه تعداد مومنین کم است ولی اگر محکم و استوار ایستادگی کنند هر کدام بر 20 نفر از کفار و منافقین غلبه می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی گقت: سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی در عمل ثابت کرد که در مقابل دشمن با روحیه ایمان و توکل و ولایتمداری ،ایثار و شهادت می توان ایستاد و مقابله کرد و می توان با همین ابزار معنوی و استفاده از ابزار های مادی به پیروزی رسید .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بیان کرد: موضوع دیگری  که شهید سلیمانی با عمل خود به ما گوشزد کرده است این بوده که همیشه به فکر دیگران باشیم و برای رفاه حال دیگران و برای آرامش آنان و تشویق و پیشرفت مردم تلاش کنیم و شهید سلیمانی در این راه نیز ایثارو فداکاری نشان داد و در همین راه نیز به شهادت رسید.

 

وی با اشاره به اینکه کمک به دیگران در همه ابعاد سیاسی،نظامی،فرهنگی،اقتضادی و ... سیره و روش پیامبر(ص)و اهل بیت(ع) بوده است، افزود: کمک بدون چشم داشت از صفات خداوند است و نگاه کردن به همه به یک دید که همه ما انسان هستیم از صفات خداوند است و شهید سلیمانی این صفت را در حد توان خودش در جامعه به مرحله اجرا درآورد تا مورد رضایت پروردگار نیز قرار گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار بزرگ جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به پاس احترام به این شهید عزیز برنامه های متعدد فرهنگی و هنری از جمله یادواره شهید سلیمانی همراه با گرامیداشت شهدای محلات مختلف،اهداء ثواب طرح تلاوت نور به روح مطهر شهید سلیمانی،برگزاری مسابقه کتابخوانی و ... برگزار می نمایند.