راهیابی 12کانون از استان سمنان به مرحله کشوری سومین رویداد ملی فهما
راهيابي 12کانون از استان سمنان به مرحله کشوري سومين رويداد ملي فهما

راهیابی 12کانون از استان سمنان به مرحله کشوری سومین رویداد ملی فهما

حجت الاسلام موسوي از برگزاري جلسه داوري مرحله استاني سومين رويداد ملي فهما در سمنان خبر داد و گفت: 12 کانون به انتخاب هيات داوران به مرحله کشوري راه يافتند.
شناسه خبر : 34225 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» با اشاره به برگزاری جلسه داوری کانون های راه یافته به مرحله استانی سومین رویداد ملی فهما در استان سمنان اظهار کرد: طی جلساتی در روزهای شنبه و یکشنبه 18 و 19 دی ماه کانون های منتخب و راه یافته به مرحله استانی، بر اساس شاخص های اعلام شده داوری و منتخبین هر رواق به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:بر این اسا از بین  266  کانون فرهنگی هنری استان که در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند ، 11 کانون فرهنگی هنری برای داوری در مرحله استانی در دو بخش اصلی و تکمیلی انتخاب شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در ادامه به شرایط داوری و ارزیابی کانون ها اشاره کرد و گفت: کسب 60-70 درصد امتیاز رواق مورد نظر، دریافت مجوزالکترونیکی از سامانه فهما و کسب حداقل30-40 درصد امتیاز در رواق های نور و یک رواق از شبستان هنر  از شاخص های عمومی انتخاب کانون های برتر در هر رواق نام برد.

 

وی افزود: رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد با شعار «به توان مردم»  طراحی شد که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش ، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از 40 برنامه را در بردارد.