وبینار توجیهی کانون‌های برتر استان سمنان برگزار شد
وبينار توجيهي کانون‌هاي برتر استان سمنان برگزار شد

وبینار توجیهی کانون‌های برتر استان سمنان برگزار شد

وبينار توجيهي کانون‌هاي راه يافته به مرحله کشوري سومين رويداد ملي فهما در استان سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 34271 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در وبینار توجیهی کانون های راه یافته به مرحله کشوری سومین رویداد ملی فهما اظهارکرد: در استان سمنان 12 کانون در رواق های دوازده گانه به ستاد کشور معرفی شده اند تا در مرحله کشوری مورد ارزیابی قرار گیرند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مدیران کانون ها تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 24 دی ماه فرصت دارند تا مستندات مربوط به شاخص های مرتبط با داوری فعالیت های کانون را تکمیل نمایند.

 

وی با بیان اینکه زیست بوم بچه های مسجد زمینه ای مناسب برای فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی بوده است،تصریح کرد: امروز باید از پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی به نحو مطلوب بهره مند شویم و ستاد هماهنگی کانون های فهما با طراحی سایت بچه های مسجد زمینه خوبی را برای ورود بچه های مسجد در این عرصه فراهم کرده است.

 

مسیح لهراسبی،سرپرست امور کتابخانه ها ستاد هماهنگی کانون های فهما کشور نیز در این جلسه با اشاره به ارائه شاخص هایی به صورت کمی و کیفی جهت داوری فعالیت ها،بیان کرد: بر اساس این شاخص ها کانون ها به مرحله ارزیابی استانی و کشوری راه پیدا می کنند و از هر استان یک کانون در یک رواق به مرحله کشوری خواهد رسید که جمعا 12 کانون به ستاد کشور معرفی خواهند شد.

 

وی گفت: داوری ها بر اساس شاخص های مسجد محوری،جاذبه آفرینی هنری،پیوست رسانه ای،نگاه تشکیلاتی و خودکفایی می باشد که مدیران کانون ها باید بر اساس این شاخصه ها مستندات خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری نمایند.