مادران باید زمینه ایجاد غیرت دینی در فرزندان را فراهم کنند
مادران بايد زمينه ايجاد غيرت ديني در فرزندان را فراهم کنند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

مادران باید زمینه ایجاد غیرت دینی در فرزندان را فراهم کنند

حجت الاسلام موسوي گفت: مادران محور زندگي هستند و در زمينه ايجاد غيرت ديني در فرزندان بايد مادران برنامه ريزي داشته باشند تا نسل آينده از آثار دين مبين اسلام بهره مند شوند.
شناسه خبر : 34341 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی در آئین اختتامیه جشنواره «نماز،زیباترین الگوی پرستش» در اسلن آفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان بیان کرد: غیرت دینی باید در انسان ایجاد شود و باید با محوریت قرآن و نمازغیرت دینی را در نوجوانان و جوانان ایجاد کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مادران محور زندگی هستند و در زمینه ایجاد غیرت دینی در فرزندان باید مادران برنامه ریزی داشته باشند تا نسل آینده از آثار دین مبین اسلام بهره مند شوند.


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از دهه هفتاد به بعد به شبیخون فرهنگی و مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته اند ،تصریح کرد: اگر به سمت فرهنگ غرب برویم قتل عام فرهنگی رقم خواهد خورد و بوسیله قرآن و نماز و با محوریت مادران باید این توطئه دشمن خنثی شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به اشاره با جایگاه و اهمیت هنر در حوزه دین ،گفت:اگر مسائل دینی و تبلیغی در قالب هنر باشد ماندگاری بیشتری خواهد داشت و لذا برگزاری تئاتر های خیابانی جذابیت و اثرگذاری خوبی در سطح استان خواهد داشت.


دبیر شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد:جشنواره نماز زیباترین الگوی پرستش توسط شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با مشارکت ادارات شهرستان ها برگزار می شود و هر شهرستان میزبانی یک یا دو رشته از این جشنواره را برعهده دارد و این مسابقات بصورت استانی برگزار می شود.


وی گفت:طرح «مادر ایرانی مربی قرآنی» نیز با مشارکت مسئولان شهرستان در آرادان ویژه مادران برگزار خواهد شد.

 

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره های تئاتر خیابانی و نماز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل بعمل آمد.