مادران شهدا در شهرستان سمنان تجلیل شدند
مادران شهدا در شهرستان سمنان تجليل شدند
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)؛

مادران شهدا در شهرستان سمنان تجلیل شدند

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنبن(س) مراسم تجليل و تکريم از مادران و همسران شهدا در مسجد الزهرا(س) سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 34445 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان: شامگاه یکشنبه 26 دی ماه و همزمان با  وفات حضرت ام البنین(س)، مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ،نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان،سید محمدرضا هاشمی ،استاندار سمنان و مردم شهید پرور شهر سمنان در مسجد الزهرا(س) برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و با تکریم از مادران و همسران شهدا،بیان کرد: پدران و مادران شهدا فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه های نبرد با دشمن فرستادند و استمرار راه شهدا مورد توجه خانواده شهداست.

 

امام جمعه سمنان افزود: مادران و خانواده های شهدا در دیدار های مختلف بدنبال روحیه دادن به مسئولان و مردم هستند و همه ما باید از این فرصت خدمت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

وی گفت: مادران شهدا شاگردان مکتب حضرت ام البنین(س) می باشند و با صبر و ایستادگی خود نقش بسیار مهمی در پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی داشته اند.

 

نمانده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و امت اسلامی افتخار مسئولان می باشد و در این موقعیت حساس کشور باید بیش از گذشته به مردم خدمت کرد و برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کرد و توجه به وصایای شهدا باید اولویت امور باشد.

 

اجرای سرود توسط گوه بین المللی میثاق،مرثیه سرایی و تجلیل از مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

این مراسم به همت هیئت امناء مسجد الزهرا(س)،مجموعه های فرهنگی مسجد الزهرا(س)، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سپاه شهرستان سمنان برگزار شده بود.