جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر در استان سمنان برگزار شد
جلسه کميته مساجد ستاد دهه فجر در استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر در استان سمنان برگزار شد

جلسه کميته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان سمنان با حضور اعضاي اين کميته برگزار شد.
شناسه خبر : 34464 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ ظهر دوشنبه 27 دی ماه اولین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «سید علی موسوی» طی سخنانی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: حضرت ام البنین(س) با تقدیم فرزندان خود در راه ولایت نمونه بارز ایستادگی و صبر و پشتیبان از ولی زمان بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: انقلاب اسلامی ایران نمونه بارزی از ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و دشمنان داخلی و خارجی می باشد و همه ملت های مسلمان جهان باید از این ایستادگی و صبر ملت ایران الگو گیری کنند و البته باید نقاط ضعف موجود نیز برطرف شود.

 

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان در سال 1400 ،گفت: با توجه به واگذاری مسئولیت این کمیته به ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتظار می رود تا دستگاه های عضو این کمیته نهایت همکاری را داشته باشند تا در اجرای برنامه ها دهه فجر امسال با محوریت مساجد موفق تر باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در ادامه با بیان اینکه برنامه های پیشنهادی باید هم بصورت استانی و هم شهرستانی دیده شود،افزود: اجرای برنامه های مشارکتی با همکاری دستگاه های مختلف و ارکان مسجد و همچنین برنامه های اختصاصی دستگاه ها با محوریت مساجد نیازمند هماهنگی بیشتر و برنامه زمانبدی مشخص می باشد.

 

حجت الاسلام موسوی گفت: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با محوریت مساجد،برگزاری جشن های انقلاب با محوریت کودکان و نوجوانان،برگزاری جشن های مذهبی و مراسم سوگواری در میلاد امام محد باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره،گارمیداشت ایام دهه فجر با توجه به روز شمار انقلاب اسلامی ،گرامیداشت روز نیروی هوایی و توجه ویژه به برنامه های قرآنی بویژه در شب 22 بهمن از مهمترین برنامه های پیشنهادی در دهه فجر می باشد.

 

در ادامه نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی،مرکز رسیدگی به امور مساجد،ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه استان برنامه های پیشنهادی و نظرات خود را ارائه نمودند.