دهه فجر فرصتی برای تقویت روحیه امید به آینده در جامعه است
دهه فجر فرصتي براي تقويت روحيه اميد به آينده در جامعه است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

دهه فجر فرصتی برای تقویت روحیه امید به آینده در جامعه است

حجت الاسلام موسوي با اشاره به ضرورت توجه به تفکر و سيره امام خميني(ره)گفت: ما با گراميداشت تفکر امام خميني(ره) و شهداي انقلاب در دهه فجر بايد روحيه اميد به آينده و ايستادگي ،شهادت و خودباوري را در مردم تقويت کنيم.
شناسه خبر : 34557 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در دومین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و همچنین سالروز تولد مام خمینی(ره) بیان کرد: روز ولادت آن بانو روز پاسداشت حرمت زن در جامعه و منطق اخلاقی اسلام است زیرا تمام ابعادی که برای زن و یک انسان کامل متصوّر است در فاطمه زهرا(س) جلوه کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر،افزود: امام خمینی(ره) بعنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در واقع ابهت پوشالی استکبار را شکست.

 

وی گفت: امام راحل به همه دنیا ثابت کرد که تصمیم گیرنده برای مردم جهان نباید آمریکا و و سایر مستکبران باشند و ما با گرامیداشت تفکر امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب در دهه فجر باید روحیه امید به آینده و ایستادگی ،شهادت و خودباوری را در مردم تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی  با بیان اینکه برنامه های کمیته مساجد دهه فجر باید با محوریت مساجد باشد،تصریح کرد: به فرموده امام راحل مساجد سنگر های اسلام می باشند و این سنگرها باید حفظ شوند و در هیمن راستا کلیه برنامه ها باید در مساجد اجرا شودند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: اجرای برنامه 10 شب 10 مسجد در سطح مساجد استان،جشن کودکان انقلاب در شب میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع)،مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره و عزاداری شهادت امام هادی(ع)،برگزاری جشن های دهه فجر،اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم و برگزاری کرسی های تلاوت نور همراه با حفظ سوره مبارکه فجر از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال خواهد بود.

 

در ادامه اعضاء جلسه نیز به ارائه نظرات و برنامه های دستگاه های مختلف جهت اجرا در ایام الله دهه فجر پرداحتند.