برنامه 10 شب 10 مسجد در سمنان برگزار می شود
برنامه 10 شب 10 مسجد در سمنان برگزار مي شود
همزمان با دهه مبارک فجر؛

برنامه 10 شب 10 مسجد در سمنان برگزار می شود

حجت الاسلام موسوي گفت: همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر جشن هاي مردمي 10 شب 10 مسجد در شهر سمنان برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 34757 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی» در جلسه هماهنگی برنامه های 10 شب 10 مسجد با حضور نمایندگان مساجد سمنان در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر،بیان کرد: برنامه ریزی برنامه های دهه مبارک فجر به گونه ای برنامه ریزی شود تا برای جذب کودکان و نوجوانان برنامه های مختلفی برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به توجه ویژه حضور گسترده کودکان و نوجوانان در برنامه های جشن  انقلاب،افزود: اجرای مسابقات فرهنگی هنری،برگزاری ایستگاه نقاشی و ... با بهره مندی از ظرفیت های مسجد و محله می تواند در جذب بیشتر نسل های مختلف انقلاب به مساجد تاثیر گذار باشد.

 

وی با بیان اینکه شهادت امام هادی(ع) در دهه مبارک فجر واقع شده است،بیان کرد: اجرای برنامه قرائت زیارت جامعه کبیره از مهمترین برنامه ها در مساجد استان می باشد و در 8 شهرستان یک مسجد محوریت اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است که در مساجد سطح شهر اجرا خواهد شد و از خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

وی با تاکید بر توجه به شب 22 بهمن ماه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت: اجرای مراسم تکبیر از پشت بام منازل و ماذنه های مساجد مورد تاکید است و انتظار می رود که مساجد به این برنامه توجه جدی داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در پایان گفت: روحیه جهادی،انقلابی،شهادت طلبی همراه با امید به آینده محور برنامه های دهه مبارک فجر باشد.