آینده روشن اقتصادی و فرهنگی با همدلی و همراهی با دولت میسر می‌شود
آينده روشن اقتصادي و فرهنگي با همدلي و همراهي با دولت ميسر مي‌شود
کارشناس مسائل سیاسی گفت:

آینده روشن اقتصادی و فرهنگی با همدلی و همراهی با دولت میسر می‌شود

حجت الاسلام ابراهيمي گفت: آينده بسيار روشني از لحاظ اقتصادي و فرهنگي خواهيم داشت و دولت نياز به همراهي و همدلي دارد و مردم بايد با دولت همراه باشند تا مشکلات جامعه با تعامل دولت و مردم برطرف شود.
شناسه خبر : 34849 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «هادی ابراهیمی» شامگاه سه‌شنبه در برنامه« ده شب ده مسجد» در مسجد عابدینیه شهر سمنان با اشاره به فعالیت های ارزشمند دولت جدید ایران اسلامی بیان کرد: دولت انقلابی و مردمی اقدامات ارزشمندی را آعاز کرده است و در هفته های اخیر دیدار رییس جمهور ایران با رییس جمهوری روسیه بازتاب های مختلفی را در بر داشته است و شیوه استقبال و دیدار با رییس جمهور ایران بی سابقه بوده که مورد توجه رسانه های مختلف جهانی بوده است.

 

مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه رفتار شخصیتی «ولادیمیر پوتین» با آیت الله رئیسی با سایر شخصیت ها کاملا متفاوت بوده است،افزود:با توجه به حضور رئیس جمهور ایران اسلامی در کاخ کرملین حاشیه های متعددی را دشمنان ایجاد کردند که مردم ما باید هوشیار و بصیر باشند و از توطئه افکنی های دشمنان غافل نشوند.

 

وی با بیان اینکه دستاورد های سفر رییس جمهور به روسیه بسیار مهم است ،تصریح کرد: قراردادهای مختلفی که در راستای رفع تحریم ها منعقد شد و افزایش ارتباط های اقتصادی و نظامی  به همراه پیگیری و تضمین خرید نفت از ایران در این سفر به توافق دو طرف رسید که دستاورد مهمی برای ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه توافق راهبردی ایران و چین و عضویت در سازمان شانگهای و توافق ایران و روسیه از دستاوردهای دولت مردمی آقای رییسی بوده است،افزود:امروز اروپا و آمریکا می دانند که مذاکره ایران در زمینه برجام مذاکره ذلت بار نیست و متون مذاکره باید از طرف ایران اسلامی مورد تایید باشد.

 

کارشناس مسائی سیاسی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی طرح های مختلفی از طرف دولت ارائه شده است که گام بلندی در راستای ارتقاء وضعیت اقتصادی ایران و معیشت مردم خواهد بود،یادآور شد:عرصه اقتصاد جایگاه ویژه ای دارد و به مرور زمان نتیجه خواهد داد و دولت فعلی تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم و رفع گرانی ها  دارد ولی برای رسیدن به وضعیت مطلوب به زمان بیشتری نیاز است.

 

وی گقت:آینده بسیار روشنی از لحاظ اقتصادی و فرهنگی خواهیم داشت و دولت نیاز به همراهی و همدلی دارد و مردم باید با دولت همراه باشند تا مشکلات جامعه با تعامل دولت و مردم برطرف شود.

 

در این مراسم آیت الله شاهچراغی،نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری،سید محمدرضا هاشمی،استاندار سمنان و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند.