طرح «ده شب ده مسجد» در سراسر استان سمنان اجرا می شود/خبرنگاران در جهاد تبیین نقش مهمی برعهده دارند
طرح «ده شب ده مسجد» در سراسر استان سمنان اجرا مي شود/خبرنگاران در جهاد تبيين نقش مهمي برعهده دارند
مدیر ستاد کانون های فهما استان سمنان در نشست خبری گفت:

طرح «ده شب ده مسجد» در سراسر استان سمنان اجرا می شود/خبرنگاران در جهاد تبیین نقش مهمی برعهده دارند

حجت الاسلام موسوي با بيان اينکه تمامي مساجد در دهه فجر برنامه هاي متعددي دارند ،گفت:برنامه «ده شب ده مسجد» بصورت شاخص در مساجد نقاط مختلف شهر سمنان و در شهرستان هاي مختلف استان اجرا مي شود.
شناسه خبر : 34854 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت السلام «سید علی موسوی» در نشست خبری با حضور خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را تغییر داده است و امام راحل حاکمیت اسلام و جهان را رقم زد و استکبار جهانی بدنبال حذف مذهب و دین در جهان بودند و در واقع هنر امام خمینی(ره)  این بود که تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و تمام این اقدامات را با محوریت مسجد انجام داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: جرقه اولیه انقلاب اسلامی از مسجد بوده است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را مطرح کرده اند و خبرنگاران در این جهاد نقش مهمی را برعهده دارند و دستاوردهای انقلاب باید توسط اصحاب رسانه و مطبوعات با محوریت مساجد به مردم معرفی شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی مساجد در دهه فجر برنامه های متعددی دارند ،تصریح کرد:برنامه «ده شب ده مسجد» بصورت شاخص در مساجد نقاط مختلف شهر سمنان و در شهرستان های مختلف استان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه با توجه به ضرورت توجه به کودکان و نوجوانان در جشن های دهه مبارک فجر،گفت: جشن های انقلاب اسلامی در مساجد با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود و در شب میلاد امام محمد باقر(ع) نیز جشن باشکوهی با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد کانون های فهما استان سمنان با اشاره به شهادت امام هادی(ع) در ایام دهه فجر،افزود: برگزاری مراسم قرائت زیارت جامعه کبیره در شب شهادت امام هادی(ع) در تمامی شهرستان ها در مساجد منتخب برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد:دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم ،طنین گلبانگ الله اکبر در مساجد در شب ۲۲ بهمن ،حفظ سوره مبارکه فجر و اجرای طرح تلاوت نور در قالب کرسی های تلاوت  نیز از دیگر برنامه های دهه فجر در مساجد استان سمنان خواهد بود.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان حضور مسئولان در برنامه های مساجد را موجب تزریق امید در بین مردم  دانست و افزود: خبرنگاران برنامه های مساجد در دهه مبارک فجر را پوشش خبری دهند تا ظرفیت های مساجد نقاط مختلف شهر به مسئولان و مردم اطلاع رسانی شود.