دولتمردان باید طعم خدمت را به مردم بچشانند
دولتمردان بايد طعم خدمت را به مردم بچشانند
کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی:

دولتمردان باید طعم خدمت را به مردم بچشانند

حجت الاسلام ضيائي با اشاره به اهميت خدمت بيشتر به مردم ايران اسلامي گفت: دولتمردان فعلي بايد آنچنان طعم خدمت را به مردم بچشانند که روحيه اميد به آينده در جامعه بيشتر شود.
شناسه خبر : 34875 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام ضیائی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان«ده شب ده مسجد» در مهدیه اعظم سمنان با گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا و با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،بیان کرد: بودن در کنار امام(ره)کفایت نمی کند و در اوایل انقلاب افراد مختلفی در کنار امام بودند اما در جبهه حق ماندگار نبودند و چهره منافق خود را نشان دادند.

 

کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی افزود: امروزه بسیاری از افراد در کشور بدنبال تطهیر فتنه گران هستند و  بانیان وضع موجود مملکت نیز باید به مردم معرفی شوند تا مردم با آگاهی و بصیرت آنان را بشناسند.

 

وی با اشاره به اهمیت خدمت بیشتر به مردم ایران اسلامی گفت: دولتمردان فعلی باید آنچنان طعم خدمت را به مردم بچشانند که روحیه امید به آینده در جامعه بیشتر شود.

 

حجت الاسلام ضیائی با تبریک میلاد امام محمد باقر(ع) گفت: پشتوانه علمی شیعیان مکتب امام محمد باقر(ع) و امام صادق(ع) بوده است و امروز مردم ما بویژه حوزه های علمیه از مکتب این دو مامام بزرگوار بهره مند می شوند.

 

کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی در پایان با بیان اینکه همه ما باید قدردان و شکرگذار نعمات الهی باشیم،گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ خداوند متعال به انسان است و انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی است که باید مردم ایران اسلامی قدردان این نعمت الهی باشند.