دشمن به دنبال ایجاد جو منفی علیه انقلاب اسلامی است/پاسدار ارزش‌های انقلاب باشیم
دشمن به دنبال ايجاد جو منفي عليه انقلاب اسلامي است/پاسدار ارزش‌هاي انقلاب باشيم
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان :

دشمن به دنبال ایجاد جو منفی علیه انقلاب اسلامی است/پاسدار ارزش‌های انقلاب باشیم

حجت الاسلام فاطمي نيا گفت: دشمن بدنبال جو سازي عليه انقلاب اسلامي است تا ايران را بعنوان کشوري ناامن در زمينه اقتصادي و امنيتي جلوه دهد در صورتي که همه جهان از وضعيت ايران آگاهي دارند و توطئه دشمنان عليه ايران را مي شناسند.
شناسه خبر : 34916 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام محسن فاطمی نیا در برنامه گرامیداشت دهه فجر در مسجد اهل بیت (ع) سمنان با تبریک ایام الله دهه فجر، بیان کرد: انقلاب های متعددی در سطح جهان رخ داده است اما انقلاب اسلامی ایران کاملا متفاوت است و ما منتظر انقلاب جهانی حضرت مهدی هستیم.


مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان افزود:اگر ما ادعای انقلاب جهانی اسلامی هستیم باید خودمان را با دولت کریمه امام زمان(عج) مقایسه کنیم و باید سعی کنیم خودمان را به آن انقلاب و حکومت مهدوی برسانیم و عدالتخواهی را به معنای واقعی کلمه در جامعه  پیاده کنیم.


وی با بیان اینکه دشمنان ما پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی مشکلات زیادی را برای ایران رقم زدند، تصریح کرد:در سطح جهان کم لطفی های فراوانی به این انقلاب شده و امروز نیز در رسانه های بیگانه توطئه های مختلفی علیه انقلاب اتقلابی می شود.


حجت الاسلام فاطمی نیا گفت: با نگاهی به تاریخ قبل از انقلاب خواهیم دید که ایران مستعمره آمریکا و غرب بوده است و ایران پادشاهی با سابقه ۲۵۰۰ ساله با انقلاب اسلامی تقاوت بسیاری دارد.


مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده است و در حوزه های مختلف اقتصادی،نظامی ،فرهنگی،سیاسی و ... پیشرفت های خوب و ارزشمندی داشته ایم، بیان کرد: پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های علمی قابل توجه است و انقلاب اسلامی در حوزه های نظامی و موشکی نیز بسیار پیشرفت داشته است که از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.


وی گفت:دشمن بدنبال جو سازی علیه انقلاب اسلامی است و ایران را بهعنوان کشوری ناامن در زمینه اقتصادی و امنیتی جلوه می دهد در صورتی که همه جهان از وضعیت ایران آگاهی دارند و توطئه دشمنان علیه ایران را می شناسند.

حجت الاسلام فاطمی نیا در پایان تاکید کرد:همه در برابر خون شهدا وظیفه داریم و باید ما پاسدار ارزشهای نظام جمهوری اسلامی باشیم و با تلاش برای رفع مشکلات روحیه امید به آینده را در مردم بیشتر تقویت کنیم.