طنین جامعه کبیره در مسجد الزهرا (س) سمنان
طنين جامعه کبيره در مسجد الزهرا (س) سمنان

طنین جامعه کبیره در مسجد الزهرا (س) سمنان

همزمان با شب شهادت امام هادي (ع) مراسم عزاداري و قرائت زيارت جامعه کبيره در مسجد الزهرا (س) سمنان برگزار شد.
شناسه خبر : 34921 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ همزمان با شب شهادت دهمین پیشوای شیعیان امام علی النقی (ع) مراسم عزاداری و قرائت زیارت جامعه کبیره در مسجد الزهرا (س) سمنان برگزار شد.


حجت الاسلام احمد اکرمی،امام جماعت مسجد الزهرا (س)در این مراسم با تسلیت شهادت امام هادی گفت: بندگی خداوند عاملی برای رسوخ کردن سخن انسان در دل تمامی انسانها خواهد شد و مهر و محبت انسان را در دل دوست و دشمن قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه سفاک ترین خلیفه عباسی متوکل عباسی بوده است افزود: ابهت امام هادی(ع) در دربار متوکل بسیار شگفت انگیز بوده است و اخلاص و بندگی خداوند زمینه ساز این ابهت و اقتدار امام بوده است.

امام جماعت مسجد الزهرا (س)در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد : مردم در ابتدای انقلاب ید واحد بودند و امام راحل با بندگی خداوند و با اخلاص و با حمایت مردم توانست رژیم پهلوی را سرنگون کند.


حجت الاسلام اکرمی ثروت ،سلاح و سیاسیت را سه عامل غرب و شرق در قبل از انقلاب دانست و افزود: امام خمینی(ره) با شروع انقلاب از سال ۴۲ قدرت مذهب را به جهانیان با دست خالی نشان داد و با مذهب و ایمان به خدا حکومت ۵۲ ساله پهلوی را ریشه کن کرد.

وی افزود: امام راحل شخصیتی بودند که توطئه مغزهای متفکر آمریکا را بایک سخنرانی چند دقیقه ای خنثی می کرد .