دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه ترویج و تبیین شود
دستاوردهاي انقلاب اسلامي در جامعه ترويج و تبيين شود
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه ترویج و تبیین شود

حجت الاسلام مطيعي گفت:جهاد تبيين مد نظر رهبر معظم انقلاب اين است که بايد دستاوردهاي انقلاب در جامعه ترويج و تبيين شود و اگر امروز ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف نظامي ،علمي،فرهنگي و... ابهتي در جهان دارد بايد براي نسل جوان تبيين شود.
شناسه خبر : 34953 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان: حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» شامگاه شنبه 16 بهمن ماه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد النبی جهادیه سمنان حضور یافت و طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار کرد: وظیفه همه ما شناخت ائمه معصومین است که این شناخت به صورت معرفت شناسنامه ای و معرفت خلقت نوری ائمه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: زیارت جامعه کبیره از ماندگارترین زیارات است که یک دوره کامل امامت و امام شناسی است که در این زیارت اشاراتی به مقام نورانیت ائمه شده است که  آنچه که در تکوین عالم به دست خداست به این بندگان خاص عنایت کرده است.

 

امام جمعه سمنان در ادامه با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بصیرت یکی از محوری ترین سفارشات مقام معظم رهبری است و امروز نیز جهاد تبیین را مورد تاکید قرار داده اند.

 

وی افزود: بصیرت مردم در ابتدای انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته است و در آن زمان که جوسازی های متعددی علیه انقلاب صورت می گرفت بصیرت افزایی عناصر انقلابی در حفظ و ادامه یافتن راه انقلاب  اسلامی تاثیرگذار بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: نظام شاهنشاهی یک نظام دیکتاتوری و خفقان آور بوده است و اگر آمارها بررسی شود دزدی های فراوانی توسط شاه و خانواده شاهنشاهی صورت گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و منافقین در داخل و خارج از کشور بدنبال عوام فریبی و تطهیر شاهنشاهی و رژیم پهلوی هستند.

 

امام جمعه سمنان یادآور شد:نظام جمهوری اسلامی مشکلاتی داشته و دارد و با این حجم دشمنی از غرب قطعا مشکلات بیشتر خواهد شد و تحریم های سخت را علیه ایران اسلامی ایجاد کردند اما مردم ما با صبر و استقامت در برابر ظلم دشمنان توطئه آنان را خنثی خواهند کرد.

 

وی گفت: خون های زیادی پای درخت انقلاب ریخته شده است و برای حفظ این انقلاب و پاسداشت خون شهدا باید بیشتر توجه داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب این است که باید دستاوردهای انقلاب در جامعه ترویج و تبیین شود و اگر امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف نظامی ،علمی،فرهنگی و... ابهتی در جهان دارد باید برای نسل جوان تبیین شود و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید پاسداری شود.

 

امام جمعه سمنان در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و منطقه جهادیه،گفت: محله جهادیه شهدای بسیاری را در راه انقلاب تقدیم کرده است و این محله یکی از مراکز خیزش انقلاب در سمنان بوده است.