انقلاب اسلامی نباید به دست نا اهلان و فتنه‌گران بیفتد
انقلاب اسلامي نبايد به دست نا اهلان و فتنه‌گران بيفتد
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان؛

انقلاب اسلامی نباید به دست نا اهلان و فتنه‌گران بیفتد

حجت الاسلام فاطمي نيا با بيان اينکه فتنه بزرگ تر از قتل است ،گفت:اين بزرگي به اين علت است که فتنه قتل آفرين است و بايد به فتنه ها توجه کنيم و مراقب باشيم انقلاب اسلامي به دست نا اهلان و فتنه گران نيفتد.
شناسه خبر : 34987 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان: حجت الاسلام «محسن فاطمی نیا» شامگاه یکشنبه در مراسم ده شب ده مسجد در مسجد مجمع ابالفضل(ع) سمنان بیان کرد:جریان انقلابی گری در جغرافیای جهان و ایران اتفاق افتاده است و باید قدرشناس این انقلاب اسلامی باشیمکه انقلابی گری را به جهان نشان داد.


مسئول دفتر نمايندگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان سمنان  افزود: بالا بردن بصیرت در جامعه از سفارش های موکد بزرگان دینی بوده است و آنچه که باید بدانیم در قرآن کریم آمده است که همه انقلاب ها از نیت های پاک است و آن چیزی که به انقلاب ضربه می زند و ثمره آن را کم می کند فتنه است.


وی با بیان اینکه فتنه بزرگ تر از قتل است ،تصریح کرد: این بزرگی به این علت است که فتنه قتل آفرین است و باید به فتنه ها توجه کنیم و مراقب باشیم انقلاب اسلامی به دست نا اهلان و فتنه گران نیفتد.


حجت الاسلام فاطمی نیا گفت:ملت ما برای پایداری انقلاب اسلامی استقامت کردند و فتنه های دشمن را با نثار خون عزیزانشان خنثی کردند و امروز بعنوان یک قدرت جهانی محسوب می شویم.


وی افزود:همه ما باید به گذشته نگاه کنیم و بدانیم که در کجا بوده ایم و اکنون در کجا هستیم و چه پیشرفت ها و کمبودهایی داریم.


مسئول دفتر نمايندگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان سمنان در ادامه با بیان اینکه این نظام دشمن دارد و نباید آن را دست کم گرفت ،بیان کرد:دشمن  در طول این ۴۳ سال با برنامه مشخص بدنبال سرنگون کردن نظام جمهوری اسلامی بوده است اما دلیل ناکامی دشمن پشتوانه نظام جمهوری اسلامی که توجه ویژه خداوند متعال و امام زمان (عج) می باشد.


حجت الاسلام فاطمی نیا گفت:انقلاب اسلامی در گام اول رژیم شاهنشاهی را به حکومت مردمی تبدیل کرد و به جوانان میدان داد و این جوانان در دوران دفاع مقدس خودشان را بخوبی نشان دادند.


وی با بیان اینکه افزایش چشمگیر قدرت نرم در ابتدا توسط ایرانی با تبیین مبانی انقلابی و اسلامی رقم خورد،افزود: امروز پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های اقتصادی،عمرانی،علمی،پزشکی،سیاسی،فرهنگی و ... رقم خورده است که دستاورد های مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود.
 

مسئول دفتر نمايندگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان سمنان در پایان افزود:دشمنان ما میلیارد ها دلار هزینه می کند تا روی مغزهای جوانان ایرانی کار شود و واقعیت ها را به شکل های دیگری القا می کنند تا مردم و بویژه نسل جوان از انقلاب اسلامی مایوس و ناامید شوند.