امروز باید بیانیه گام دوم با محور هدف وقوع انقلاب اسلامی در جامعه تشریح شود
امروز بايد بيانيه گام دوم با محور هدف وقوع انقلاب اسلامي در جامعه تشريح شود

امروز باید بیانیه گام دوم با محور هدف وقوع انقلاب اسلامی در جامعه تشریح شود

حجت الاسلام قاسم پور گفت: امروز بايد بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي را در جامعه تبيين شود و اولين محور اساسي که بايد تبيين شود هدف انقلاب اسلامي بوده است و زمينه سازي ظهور امام زمان (عج) صورت پذيرد.
شناسه خبر : 35017 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام «ابراهیم قاسم پور» شامگاه دوشنبه  18 بهمن، در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد پنج تن آل عبا سمنان، ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: دو واژه حق و باطل در طول تاریخ بشریت و اسلام در مقابل همدیگر قرار داشته اند و این دو استراتژی های خودشان را برای تقابل با یکدیگر دارند.

 

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی افزود:نقطه تبیین و نقطه تحریف در این دو جریان در برابر هم قرار دارند و جریان حق باید به طور مستمر حقایق و واقعیات را تبیین کند و بداند که در جریان باطل با محوریت تحریف در حال تلاش است.

 

وی گفت:امروز تلاش راهبردی همه ما جهاد تبیین است و پرچم حق جمهوری اسلامی افراشته شده است و دشمنان بدنبال تحریف این نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام قاسم پور تصریح کرد: دشمنان با تحریف بدنبال بی خاصیت نشان دادن انقلاب اسلامی می باشد و این از ابتدای اسلام نیز وجود داشته است و یهودیت بدنبال تحریف اسلام بود است.

 

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی تاکید کرد: امروز باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین شود و اولین محور اساسی که باید تبیین شود هدف انقلاب اسلامی بوده است و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) صورت پذیرد.

 

وی افزود:باید زمانه انقلاب تبیین شود و شرایط پیدایش انقلاب به نسل جدید تبیین شود که در شرایطی این انقلاب در برابر رژیم شاهنشاهی به پیروزی رسید و انقلاب های متعددی که در سطح جهان اتفاق افتاد را باید نگاه کرد که آنها کجا هستند و ما کجا هستیم.

 

حجت الاسلام قاسم پور یادآور شد:در گام بعد باید قبل و بعد انقلاب اسلامی و کارکردهای آن را تبیین کنیم و البته مشکلات وجود دارد اما باید تمامی شرایط را در نظر گرفت که چه فشار هایی از سوی کشورهای مختلف به ایران اسلامی وارد می شود.

 

این پژوهشگر با بیان اینکه معنویت و اخلاق جامعه امروز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست ،خاطر نشان کرد: امروز بسیاری از جوانان ما در مساجد و اماکن مذهبی حضور دارند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت:راه حل ها باید در انقلاب اسلامی تبیین شود و ابتدا باید آسیب های اجتماعی بررسی شود و برای حل این آسیب ها برنامه ریزی شود .