توزیع 1200 بسته گوشت قربانی در استان سمنان
توزيع 1200 بسته گوشت قرباني در استان سمنان
با حمایت موسسه حضرت خدیجه(س) قم صورت گرفت؛

توزیع 1200 بسته گوشت قربانی در استان سمنان

حجت الاسلام موسوي از توزيع 1200 بسته گوشت قرباني در ماه رجب با حمايت موسسه حضرت خديجه(س) قم در استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 35241 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ی (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» گفت: طرح توزیع گوشت قربانی توسط موسسه حضرت خدیجه(س) قم و با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند.

 

حجت الاسلام موسوي جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان کردو افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

 

وی بیان کرد:  در این مرحله از این اقدام خداپسندانه بمناسبت اعیاد ماه رجب المرجب تعداد۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه توزیع بسته‌های گوشت  با محوریت کانون‌ های  فرهنگی و هنری مساجد انجام شد اضافه کرد:حمایت از خانواده های نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی محسوب می شود.