بازدید مدیر ستاد فهمای سمنان از کانون محمد رسول الله(ص) سمنان
بازديد مدير ستاد فهماي سمنان از کانون محمد رسول الله(ص) سمنان
بمناسبت 18 اسفند ماه صورت گرفت؛

بازدید مدیر ستاد فهمای سمنان از کانون محمد رسول الله(ص) سمنان

حجت الاسلام موسوي به همراه جمعي از مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان از کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) شهر سمنان بازديد کردند.
شناسه خبر : 35829 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۵

به گزارش تساد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» به همراه جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان بمناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بازدید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت های این کانون گفت: محور فعالیت های این کانون با توجه به شیوع ویروس کرونا و سوق داده شدن به سمت فضای مجازی در حوزه تولید محتوا می باشد.

 

حجت الاسلام«روح الله کریم زاده» افزود: کانون های مساجد می توانند با تبادل تجربیات و هم افزایی بیشتر برنامه ها و فعالیت های منسجم تری را در سطح مساجد استان داشته باشند و برای جذب بیشتر کودکان و نوجوانان و جوانان به مساجد بیشتر تلاش کنیم.

 

وی تصریح کرد: بچه های مسجد الزهرا(س) و عضو کانون فرهنگی هنری مسجد با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همواره تلاش می کنند تا بتوانند اقدامات مثبت و ارزشمندی را برای پیشبرد اهدام انقلاب اسلامی داته باشند و جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به مسجد با خلاقیت بچه های کانون و سایر ارکان مسجد صورت می پذیرد.