هفت درخت به تعداد شهدای گلزار شهدای نامنیک کاشته شد
هفت درخت به تعداد شهداي گلزار شهداي نامنيک کاشته شد
به مناسبت 18 اسفند و با هدف احیای کمربند سبز نامیک؛

هفت درخت به تعداد شهدای گلزار شهدای نامنیک کاشته شد

وزيري از کاشت 7 اصله نهال به تعداد شهداي روستاي نام نيک توسط اعضاء کانون فرهنگي هنري شقايق بمناسبت سالروز تاسيس کانون هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 35887 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان: مجید وزیری ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ،بیان کرد:طرح درختکاري گل محمدي به همت دهيار با همکاريي کانون و شوراي اسلامي نامنيک در گلزار شهداي نامنيک اجرا شد و در قالب اين طرح، ۷ اصله درخت گل محمدي به نيت ۷شهيد آرميده .در گلزار شهداي نامنيک کاشته شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نام نیک دراین  آيين اجراي  اين طرح که با حضور جمعي از خانواده شهدا و بچه هاي مسجد و شوراي اسلامي برگزار شد، گفت: با تأکيد بر اينکه اعضاي کانون شقايق  همان طور که آغازگر اين طرح بوده‌اند بايد در نگهداري از درختان هم تلاش کنند، دهيار هم تعهد مي‌دهد تلاش کند با فضاسازي،اين محدوده حال و هواي پارک شهدا را پيدا کند و اگر امکاناتي نيز نياز باشد، در اختيار قرار مي‌دهيم.

وی در ادامه افزود: احياي کمربند سبز نامنيک در برنامه دهياري قرار دارد و اجراي اين طرح نيز به احياي اين محدوده کمک مي‌کند و  اميدواريم اجراي طرح درختکاري گل‌محمدي ، الگو شود و گسترش يابد و  دهيار نيز از هر اقدامي که به نام شهدا و براي توسعه روستا و به نفع روستايان عزيز باشد، حمايت مي‌کند.

کلمات کلیدی: درختکاري 18 اسفند