بازدید سرپرست فرمانداری مهدیشهر از کانون نورالمهدی(عج)
بازديد سرپرست فرمانداري مهديشهر از کانون نورالمهدي(عج)

بازدید سرپرست فرمانداری مهدیشهر از کانون نورالمهدی(عج)

همزمان با سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سرپرست فرمانداري شهرستان مهديشهر در اولين روز کاري خود از کانون نورالمهدي(عج) بازديد کرد.
شناسه خبر : 35972 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛ مهدی شیر دل،سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مهدیشهر شامگاه چهارشنبه و بمناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اولین روز کاری خود در شهرستان مهدیشهر را با حضور در مسجد حضرت ابالفضل(ع) و بازدید از کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج)آغاز کرد.

 

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مهدیشهر در سخنانی کوتاه در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابالفضل(ع) بیان کرد: افتخار می کنم که توفیق پیدا کرده ام به مردم شهرستان مهدیشهر خدمت کنم و باعث خرسندی است که در اولین روز کاری در یکی از مساجد شهر مهدیشهر حضور پیدا کرده و از نزدیک با مردم سخن گفته ام.

 

مهدی شیردل با تبریک سالروز تاسیس کانون های مساجد به ضرورت حضور نسل نوجوان و جوانان در مساجد تاکید کرد و افزود:نسل جوان باید برای برنامه ریزی بهتر جهت پیشرفت شهرستان وارد عمل شوند و با ارائه طرح ها و برنامه ها ما را همراهی کنند و کانون های مساجد در حوزه فرهنگ و هنر در مساجد برای جذب نوجوان و جوانان بیشتر تلاش کنند.

 

وی گفت:آغار فعالیت خود در شهرستان مهدیشهر را با مسجد آغاز می کنیم تا بتوانیم از معنویت مساجد بهره مند شویم.