کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ارتقای فرهنگ دارند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نقش مهمي در ارتقاي فرهنگ دارند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان:

کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ارتقای فرهنگ دارند

امينيان با تاکيد بر اهميت فعاليت بيشترکانون هاي فرهنگي هنري مساجد گفت: اين کانون ها نقش مهمي در ارتقاي سطح فرهنگ جامعه و جذب جوانان به مساجد دارند.
شناسه خبر : 36067 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛«حسین امینیان» در بازدید از کانون موسی بن جعفر(ع) شهرک گلستان دامغان با تبریک تاسیس سالروز کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های مساجد از مدل های موفق فرهنگی است که می تواند به صورت فراگیر و تاثیرگذار نقش بسیار مهمی در ارتقای سطح فرهنگ ایفا نمایند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: تلفیق مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت های فرهنگی و هنری مدلی موفق است که می تواند اندیشه های نویی را در کنار مساجد ایجاد کند و باید با برنامه ریزی درست و حمایت های مادی و معنوی از کانون ها نسبت به حمایت مستمر از آنها ادامه دهیم تا به اهداف و نتایج خوبی دست یابیم.

 

وی با اشاره به فعالیت 56 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان دامغان تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر از کودکان، جوانان و نوجوانان دامغان در کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان جذب شده و به فعالیت های فرهنگی و هنری انجام می دهند.

 

امینیان ابراز امیدواری کرد: با فعالیت بیش از پیش کانون های فرهنگی هنری شاهد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد و تربیت انسان های طراز اسلامی باشیم.