تحقق فرمایشات رهبری در خصوص ایجاد پایگاههای قرآنی در مساجد نیازمند حمایت مسئولان است
تحقق فرمايشات رهبري در خصوص ايجاد پايگاههاي قرآني در مساجد نيازمند حمايت مسئولان است

تحقق فرمایشات رهبری در خصوص ایجاد پایگاههای قرآنی در مساجد نیازمند حمایت مسئولان است

حجت الاسلام موسوي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص ايجاد پايگاههاي قرآني در مساجد را نيازمند حمايت و پشتيباني مسئولان از اين امر دانست.
شناسه خبر : 36822 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از استان سمنان؛ حجت الاسلام «سیدعلی موسوی» روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه انجام کار فرهنگی به صورت بریده بریده موثر نیست و نیازمند استمرار است اظهار داشت: این ستاد در فعالیت های قرآنی فعالیت های گسترده ای در مساجد دارد اما  برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تبدیل مساجد به پایگاههای قرآنی، نیازمند حمایت هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  حمایت شورای فرهنگ عمومی از این درخواست و توجه استاندار و نماینده ولی فقیه در این خصوص را ضروری خواند و گفت: هر دستگاه اجرایی می تواند برای حمایت از فعالیت های قرآنی در برگزاری محافل انس با قرآن نیز مشارکت و فعالیت نماید.

 

وی همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد سیدالشهدا سمنان واقع در میدان جمهوری خبر داد و گفت: این محفل ساعت 18:30 عصر چهارشنبه با حضور قاری بین المللی برگزار می شود و شرکت مسوولان می تواند در هرچه باشکوهتر برگزاری آن موثر باشد.

 

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.