ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای جذب جوانان به مساجد است
ماه مبارک رمضان فرصتي مناسب براي جذب جوانان به مساجد است
استاندار سمنان:

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای جذب جوانان به مساجد است

هاشمي با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفيت هاي ماه مبارک رمضان،گفت: ماه رمضان فرصتي مناسب براي جذب جوانان به مساجد است.
شناسه خبر : 36824 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)از استان سمنان؛سید محمد رضا هاشمی  روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: انشالله در سال ۱۴۰۱ به جهت عملیاتی کردن شعار سال به عنوان تکلیف سال به صورت ویژه گام برداشته و فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.


استاندار سمنان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های ماه مبارک رمضان،افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار مطلوب برای جذب جوانان به سمت مساجد است.

 

وی گفت: در حوزه حمایت دستگاه های دولتی از سمن های انقلابی و قرآنی به صورت ویژه توجه خواهد شد و در جلسه شورای اداری نیز نسبت به این موضوع با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با قاریان قرآن تاکید بیشتری خواهد شد.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: برای استفاده مطلوب از اعتبارات سال ۱۴۰۱ در حوزه های مختلف، باید از ظرفیت نخبگان، اندیشمندان و دانشمندان در قالب برنامه ریزی مدون و منظم استفاده کنیم.


هاشمی ادامه داد: برخی در جامعه با وجود توان مالی مطلوب، به تک فرزندی روی آورده اند که در حوزه فرزند آوری و توجه به سبک ایرانی و اسلامی، باید از آموزه های دینی بهره گیری کنیم.


وی اذغان داشت:در سال گذشته استان سمنان بر اساس گزارش ها، ۳ درصد افزایش جمعیت داشته که امری بسیار ارزشمند است.


هاشمی خاطر نشان کرد: در بحث توجه به شعار سال و توجه به شرکت های دانش بنیان، مقوله افزایش کیفیت نیز در دستور کار قرار دارد.


استاندار سمنان گفت: اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از دغدغه های موجود است که باید در سایه تحقق شعار سال، از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای ایجاد فرصت شغلی و تحقق بهره وری استفاده کنیم.